Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2018 06:53 - КРАЯТ НА СИРОМАШКОТО ЛЯТО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4315 Коментари: 10 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... когато дъжд пере ме полегато и почвам да се чудя накъде? – 
дойде ли сиромашкото ми лято? – или направо зимата дойде, 
в кандилцето си сипвам от елея, да види Бог, че влизам във снега,
и, грохнал от Задушници, живея – макар че вече няма за кога, 
преминах вече тихите си вопли, страданията спрях да ги броя,

и ни веднъж до днес перо не топнах в казаните със розова боя, 
изричах само истината свята – и плащах си солено за това! – 
над книжица, дете – и на Земята навеждал съм си лудата глава,
а утре – от смълчаните дървета, щом пак закапе пролетна мъзга, 
спомнете си със обич за поета, оставил ви пъртина през снега.

26 октомврий 2018 г. 
гр. Варна, 8, 25 ч.

    



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Прекрасно е, Валерий.
19.11.2018 07:41
Толкова красиво начало на новата седмица, Майсторе! Тръгвам на работа окрилена от твоя стих!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
19.11.2018 07:50
Решил съм тази сутрин да кротувам, че вчера се опитах дявола да хвана за косматата опашка, но в ръката ми остана сал червената му прашка.
Какво да кажа, брат? Насам-натам животът хич не спира да ни лашка, но добре че има те на този свят поне денят ни благо да започне с образи, картини, чувства точни.
П и е р
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Толкова красиво начало на новата ...
19.11.2018 07:53
ili4e написа:
Толкова красиво начало на новата седмица, Майсторе! Тръгвам на работа окрилена от твоя стих!

Новата седмица ще си отиде все тъй красива за теб, демойчице Илица!
Това ти вещаят всички астролози по света и у нас!
До нови срещи!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Решил съм тази сутрин да кротувам, ...
19.11.2018 07:54
pvdaskalov написа:
Решил съм тази сутрин да кротувам, че вчера се опитах дявола да хвана за косматата опашка, но в ръката ми остана сал червената му прашка.
Какво да кажа, брат? Насам-натам животът хич не спира да ни лашка, но добре че има те на този свят поне денят ни благо да започне с образи, картини, чувства точни.
П и е р

Благодаря ти, Чичо Пепи!
Хубава нова седмица и за теб!
Чу
цитирай
5. selena1 - Еееееееееееее.........върховно е Маестро!!!!!!!!!!!!
19.11.2018 08:22
Благодаря ти за топлия стих в тая зима!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти за топлия стих в тая ...
19.11.2018 08:58
selena1 написа:
Благодаря ти за топлия стих в тая зима!

Пожелавам ти най-топлата зима, девойчице Вселена!
До нови срещи!
Чу
цитирай
7. starforlife - Здаво, Приятелю!
19.11.2018 11:47
Ти освен страхотен Поет си станал и голям Хакер бре!
Е как защо го казвам - за един и същи постинг гласуваш вече по два пъти.
ха ха ха
Дали ще има трети, ако го изблейкат отново на "първа"?
Аз може и с машина на времето да ти предоставя този шанс. ха ха ха


А за стихото...
Там всичко е ясно - какво да коментирам?!
Успешен ден, Поете.
ж
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Ти освен страхотен Поет си станал и ...
19.11.2018 11:53
starforlife написа:
Ти освен страхотен Поет си станал и голям Хакер бре!
Е как защо го казвам - за един и същи постинг гласуваш вече по два пъти.
ха ха ха
Дали ще има трети, ако го изблейкат отново на "първа"?
Аз може и с машина на времето да ти предоставя този шанс. ха ха ха


А за стихото...
Там всичко е ясно - какво да коментирам?!
Успешен ден, Поете.
ж

Жоре, де да можех... щях и хакер да стана, ама стар съм вече да си сменям статуквото! :-))))))))))))))
Разсмя ме, отдавна не бях чувал своя истински смях.
Благодаря, момче!
Чу
цитирай
9. sidhaarta - Честито ви първи сняг! А пъртината ...
19.11.2018 13:37
Честито ви първи сняг! А пъртината през снега остава завинаги... никой не я създава пръв за забрава!
С уважение - Sidhaartha.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Честито ви първи сняг! А пъртината ...
19.11.2018 15:00
sidhaarta написа:
Честито ви първи сняг! А пъртината през снега остава завинаги... никой не я създава пръв за забрава!
С уважение - Sidhaartha.

Нека е чисто като по първи сняг!
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346225
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031